divendres, 14 de març del 2008

Rollyo: algunes limitacions


Hola a tots,


ja he inserit el meu search box de Rollyo. He comprovat que té el mateix problema que el widget de Google: no poden buscar en dominis virtuals; és a dir, si creeu un web en un servidor d'aquests gratuïts, que us dóna un domini del tipus [el nom que tries].servidorgratuit.com llavors no troba cap resultat. Això és una llàstima, perquè una possible aplicació d'aquests buscadors és la de fer un buscador de la teva pròpia plana web.

També ho he provat amb Eurekster i tampoc no m'ha funcionat. (la imatge és la prova). La paraula que he buscat és "exemple", que apareix en el títol de la plana inicial i que és un text (no és una imatge, ni un flash, etc)


Dels tres que he provat el que més m'ha agradat és Eurekster, que permet millorar els resultats de cerca a partir de la valoració de l'usuari, i la plana de resultats també es pot configurar (la veritat és que si t'ho treballes una mica sembla gairebé integrat a la teva plana web). Ah! i no insereix tanta publicitat com Rollyo (heu provat a buscar algún nom geogràfic? jo he buscat "Montseny" i em surt publicitat per totarreu)!

Mashup de 3 feeds